Pink-Haired Girl (details15) wrote,
Pink-Haired Girl
details15

  • Mood:

Fun song

The Real Sin Savior
Apologetix

May I have your repentance please?
May I have your repentance please?
Will you tell him "Save me" and please stand up?
I repeat, Will you tell him "Save me" and please stand up?
We're gonna have to prod him here.

Y'all act like you never seen a nice person before,
You oughta hope in the Lord,
You're panting tongue is thirsting for more
You started lookin' around searchin
'Cause you're uncertain you're sure
You know where you're goin' eternally.
If you return to God-- ah, wait, no, wait
We're sinning, we couldn't get saved with the things we did--can we?
And Dr. J. says nothing you did is such a grave sin it costs you salvation,
Ha Ha, Heavenly livin's above every man.
Chick-a-chick-a-chick-a he's crazy!
I'm sick of them born-agains
Walkin' around askin' if you know God,
Speakin' of You-Know-Who.
Yeah, but there's no proof though.
Yeah, probably got a couple of you who think I lack proof
But no worse then what's goin' on in America's classrooms,
Sometimes I wanna get on TV and just spread the truth, but can't,
But the school can tell me we came from evolution.
"My mama was a fish, my mama was a fish,
and if we're monkeys you might as well forget original sin!"
And that's the message that we deliver to little kids,
And expect them not to question on their own if God exists.
Of course they're gonna wonder if the Lord's fake
By the time they hit fourth grade.
They got the Easter Bunny and Santa don't they?
We ain't shinin' examples.
Well, some of the scandals are caused by people posin' as evangelists.
But if Jesus loved his enemies and Pharisees,
Then there's no reason that you can't get another chance and believe.
But if you feel a slight chill, I got the anti-freeze,
This is not a fantasy, it's important and it's free.

I've sinned greatly, but Christ's for real, baby.
It's a wonder He saved me and just didn't hate me,
So won't you tell him "Save me" and please stand up.
Yes I've been crazy, yes, I've been real shady.
Always wanted him to save me, but just didn't say it,
So won't you tell him "Save me" and please stand up.

Will Smith don't gotta discuss the Christian path to salvation.
Well, I do, it affects him and affects you too.
You think I give a care of he likes my parodies?
Half of you kiddies won't even look at me, let alone stare at
me.
But J, what if we pray? Wouldn't we be weird?
Why? Would you reject Christ just to fit with your peers?
So you can live in fear for the next 60 years?
This ain't imaginary, you better get prepared.
The price of sin yes it costs ya dearly with death first,
Aand when that part is over if you ain't got saved it's much worse.
Little chance now they'll put me on MTV,
Yyeah it's true, but I think he'd scare all the kids--ree ree!
I said now when they oughtta know and John 3:3
It shows the whole world how they need born again to be free.
I'm singin' you little girls and boys spoofs,
all you do is ignore me.
Though I have been sent here to inform you
And there's a million of us just like me you judge like me.
We're just like triple fudge ice cream,
We're just quite sweet.
You watch Saul in Acts 9:3,
You just might see you're just like him, you're not fightin' me.

I've sinned greatly, but Christ He still saved me
From a hundred temptations and death, sin, and Hades.
So won't you tell him "Save me" and please stand up.
Yes, my sinned shamed me, yet I've been healed lately.
God the Father forgave me for messin' with Satan,
so won't you tell him "Save me" and please stand up.

I'm like a breath mint you listen to
But I'm only givin' you things
You thought about in your head with my religious group.
The only difference is I got the call
To say it in front of y'all,
And I don't gotta be Paul,
The book I quote has it all.
I just get out the Bible and read it
And whether you like it you need it.
Sure as I can see that better than 90 percent of you happen to doubt me,
Then you wonder how can kids give up their values, I tell you it's funny.
'Cause at the place I'm goin' when i'm buried,
I'll see the only person in the world I know who's worthy.
He's the first and last and I'm J. Jackson
I'm the worst and I'm a jerk and Jesus knows that but my braggin' ain't workin'
And every single person needs a sin savior urgently,
He could be working on a burglary or sittin' in a nunnery,
Or keepin' part of the law perfectly
Screamin' "I don't sin that much",
Puttin' Christians down sayin' "It's just a crutch".
So if you're still waiting, please stand up,
'Cause this wonderful singer's time is eatin' up,
And it's time to get off your behind and out of the row,
Come on down, now's your chance, how do I know?

I've sinned greatly, but Christ's for real, baby.
It's a wonder He saved me and just didn't hate me,
so won't you tell him "Save me" and please stand up.
Yes I've been crazy, yes, I've been real shady.
Always wanted him to save me, but just didn't say it,
so won't you tell him "Save me" and please stand up.

I've sinned greatly, but Christ He still saved me
From a hundred temptations and death, sin, and Hades.
So won't you tell him "Save me" and please stand up.
Yes, my sinned shamed me, yet I've been healed lately.
God the Father forgave me for messin' with Satan,
so won't you tell him "Save me" and please stand up.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments